I. Kdo jsme a co nabízíme
Jsme obchod s pracovními oděvy BRUDRA a v těchto všeobecných obchodních podmínkách („podmínky“) vás chceme ve srozumitelné formě seznámit s tím, jak můžete zboží na našem e-shopu objednat, jaká práva budete mít anebo co dělat v případě nejasností.
- Tyto obchodní podmínky naší společnosti BRUDRA s.r.o., se sídlem Jemnická 17, 140 00 Praha 4 identifikační číslo: 48110841, zapsané v rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 16240 („prodávající“ nebo „my“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a vámi, jakožto kupujícím („kupující“ nebo „vy“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího („e-shop“) na internetové adrese www.brudra.cz („webová stránka“). Prostřednictvím e-shopu spolu uzavíráme kupní smlouvu („smlouva“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto podmínky platí jednak pro spotřebitele, jednak pro podnikatele. Specifika u podnikatelů ale v podmínkách přímo zmíníme, takže pokud jste podnikatel, budete mít jasno, co pro vás platí, a co ne.
- Pokud bude třeba, určitě nás kontaktujte. Můžete využít tyto údaje:
- BRUDRA s.r.o.
- adresa: Jemnická 17, Praha 4 – Michle, 140 00
- e-mail: novak@brudra.cz
- telefon: +420 606 666 554
- Najdete nás v těchto provozovnách:
- Prodejna BRUDRA s.r.o., Jemnická 17, 14000 Praha 4
- Prodejna BRUDRA s.r.o., Výpadová 1335 15300 Praha 5
- Prodejna BRUDRA s.r.o., Vršovická 48 10100 Praha 10
II. Uživatelský účet
- Z vašeho uživatelského účtu na e-shopu můžete provést objednávku, uživatelský účet však pro vytvoření objednávky není nezbytný – objednávku můžete vytvořit i bez registrace.
- Při registraci, ale i při objednávce zboží nezapomeňte na to, že jste povinni uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je musíte aktualizovat. Údaje, které uvedete při objednávání nebo v uživatelském účtu, považujeme za správné.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem – prosíme o zachování mlčenlivosti ohledně informací nezbytných k přístupu do vašeho uživatelského účtu. Neneseme odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. Obvykle se ale snažíme takovou údržbu provádět mimo standardní denní dobu.
- Při registraci nám také udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů pro zasílání newsletteru. Tento souhlas můžete kdykoliv v nastavení uživatelského účtu odvolat.
III. Koupě zboží
Informace o zboží
- Náš e-shop obsahuje všechny potřebné informace o zboží. I přesto s vámi můžeme uzavřít smlouvu za podmínek, které si individuálně sjednáme.
- V případě uvedení takové ceny, při níž je zjevné, že se jedná o chybu v psaní anebo číslech, nejsme povinni vám zboží za takto zjevně chybně uvedenou cenu prodat. Pokud jsme již uzavřeli smlouvu s takto chybnou cenou, jsme oprávněni od ní odstoupit. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh smlouvy, smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.
- Slevové kupóny, bonusy a dárky po nás nelze vymáhat. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Jak probíhá objednávka?
- Objednávku zboží můžete provést prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci na e-shopu nebo vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při vyplňování objednávky si vybere zboží, počet kusů, způsob doručení zboží k vám a způsob platby kupní ceny. Před závazným odesláním objednávky můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku a zaplatit online“. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné. Je nezbytné, abyste před odesláním objednávky vyplnili všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito podmínkami a souhlasíte s nimi.
- V případě sdělení neúplných nebo nepravdivých informacích neodpovídáme za tím způsobenou škodu. Jste odpovědni za aktualizaci všech svých údajů a v případě jejich změny jste povinni nám takovou změnu oznámit, pokud to ještě může mít na smlouvu vliv.
- Poté, co obdržíme objednávku, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailové zprávy na adresu uvedenou v objednávce. Spolu s tímto potvrzením vám zašleme i tyto podmínky v na pevném nosiči dat.
- Smlouva je uzavřena okamžikem doručení naší e-mailové zprávy o přijetí objednávky. Pokud bude charakter objednávky neobvyklý (např. vysoká cena či vysoké množství), máme právo vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky. V takovém případě bude smlouva uzavřena, až obdržíme potvrzení této objednávky.
- Při uzavírání smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady na používání komunikačních prostředků (např. internetové připojení, náklady na telefonní hovory) vzniklé v souvislosti s jednáním o uzavření smlouvy si hradíte sami, tyto náklady se nijak neliší od základní sazby operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
Co nastane po objednávce?
- Zboží, u kterého je uvedeno „skladem“, máme k dispozici a odesíláme jej co možná nejdříve. V případě, že si dodávka výjimečně vyžádá delší období, vás o termínu dodání bezodkladně informujeme. Pokud se nedohodneme jinak a jste spotřebitel, dodáme vám zboží vždy do 30 dnů od uzavření smlouvy, v opačném případě můžete odstoupit od smlouvy a my vám vrátíme uhrazenou cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.
- Pokud bychom náhodou zboží neměli aktuálně skladem, což se obvykle nestává, budeme vás o této skutečnosti ihned informovat a zároveň vás též seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Můžete se rozhodnout, jestli chcete zaslat objednávku splněnou pouze z části, počkat na aktuálně nedostupné zboží nebo i objednávku zrušit (bude nás to ale mrzet, ale pochopíme to). V případě zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží vám vrátíme peníze co nejdříve.
- Zboží dodáváme prostřednictvím přepravních služeb, především prostřednictvím PPL, a to na výdejní místo sítě PPL nebo přímo na adresu uvedenou v objednávce. Osobní odběr je možný na našich prodejnách uvedených níže.
Prodejny:
- PRAHA 4, Jemnická 17, tel.: 241 482 270, 702 158 542,
- prodejní doba: Po-Pá, 9-17 hod.
- PRAHA 5, Výpadová 1335, tel.: 702 158 530,
- prodejní doba: Po-So, 8-19 hod.
- PRAHA 10, Vršovická 48, tel.: 267 312 815, 702 158 779,
- prodejní doba: Po-Pá, 9-18 hod.
- Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy objeví v rámci objednávkového procesu. Pokud jste na e-shopu udělali objednávku v souhrnné hodnotě nad 2.500 Kč včetně DPH, je doprava zdarma.
K přepravě
- Vezměte prosím na vědomí, pokud si vámi objednané zboží v podobě balíku (zásilky) nevyzvednete nebo nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od smlouvy a jsme oprávněni od vás požadovat náhradu nákladů s tím spojených.
- V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad toto ihned oznámit přepravci. V případě, že bude obal zboží porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít. Pokud jste podnikatelé, jste povinni zásilku zkontrolovat do 3 pracovních dní.
- Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladu na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), jsme oprávněni prodloužit termín dodání zboží o dobu trvání vyšší moci, přičemž vám neodpovídáme za případnou vzniklou škodu z důvodu pozdního dodání zboží.
IV. Platební podmínky
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit následujícími způsoby:
- dobírkou: objednané zboží vám zašleme prostřednictvím spediční společnosti PPL a při převzetí cenu uhradíte v hotovosti;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího;
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GLOBAL PAYMENTS S.R.O., globalpaymentsinc.com;
- platbou na místě: při osobním převzetí v naší prodejně je možné zaplatit hotově nebo platební kartou.
- Pokud budete platit převodem, prosíme vás o uhrazení kupní ceny společně s uvedením variabilního symbolu platby uvedeného v potvrzovacím e-mailu, který vám v potvrzení nabídky zašleme. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Zboží bude expedováno po připsání příslušné částky na účet prodávajícího vedeného u poskytovatele platební brány.
- Pro každou platbu vám vystavíme po uhrazení ceny daňový doklad – fakturu. Ta bude splňovat požadavky daňových a účetních předpisů.
- Všechny ceny zboží a přepravy jsou včetně DPH a veškerých souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v den objednávky zboží.
V. Kdy můžete jako spotřebitel odstoupit od smlouvy
- Ustanovení tohoto článku se uplatní pouze v případě, že vstupujete do smluvního vztahu s prodávajícím výlučně jako spotřebitel, tj. člověk, který vystupuje mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti. Právo odstoupit od smlouvy máte u smluv uzavřených prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud vám zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od smlouvy se počítá od doručení první dodávky.
- Vezměte prosím na vědomí, že nemáte právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu, zejména v případě zboží na míru.
- Pokud byste se rozhodli odstoupit od smlouvy, můžete využít formulář, který je přílohou těchto podmínek. Odstoupit od smlouvy můžete i jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám (např. zprávou v e-mailu).
- V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte zboží a my vrátíme zaplacenou kupní cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od smlouvy odstoupili, a to na adresu BRUDRA s.r.o., Jemnická 17, 140 00 Praha 4 - Michle, nebo nám jej můžete ve stejné lhůtě osobně předat na jakékoliv naší provozovně. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku.
- Do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátíme částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání, a to stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení ceny. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).
- Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
- Zboží (mimo výše uvedené výjimky) si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu (např. budete zakoupené boty nosit do práce nebo pracovní oděv vyperete), můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom zboží uvedli do původního stavu a mohli ho prodat dalším zákazníkům.
- Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
VI. Co když zboží bude mít nějakou vadu?
- Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Odpovídáme zejména za to, že:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- se zboží hodí k účelu, který pro ho požadujete a s nímž jsme souhlasili;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, pokud jsou třeba;
- Dále odpovídáme i za to, že vedle ujednaných vlastností:
- je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
- je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat (např. informace o údržbě oblečení);
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
Za poslední uvedené čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.
- Pokud jste spotřebitel, zboží můžete reklamovat do dvou let od převzetí zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné už při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete věc užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně (například po dobu, kdy máme zboží u nás a posuzujeme oprávněnost reklamace). Pro kupující, kteří jsou podnikatelé, platí odlišná pravidla vymezená níže.
- Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili (např. roztrhli bundu). Vadou zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání nebo vada způsobená tím, že jste se zbožím špatně zacházeli (například jste při praní oblečení nedodrželi pokyny na cedulce). Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo zboží levnější, neodpovídáme. Za ostatní vady na takovém zboží ale odpovídáme.
Uplatnění práva z vadného plnění
- Reklamaci, prosíme, uplatněte na e-mail: novak@brudra.cz nebo nám ji pošlete dopisem na adresu BRUDRA s.r.o., Jemnická 17, 140 00 Praha 4 - Michle. Zboží můžete také reklamovat na některé z našich prodejen, kde s Vámi pracovníci sepíší reklamační protokol.
- Přípis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:
- vaše kontaktní údaje;
- popis závady (např. díra ve švu na rukávu bundy);
- a požadavek na způsob vyřízení reklamace (např. požaduji novou bundu);
- prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
- Zboží, které podle vás má vadu, zašlete spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní, abychom mohli reklamaci řádně posoudit. V opačném případě nejsme povinni se reklamací zabývat a zboží zašleme zpět na vaše náklady.
- Při uplatnění reklamace obdržíte prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení – reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny následující informace: kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.
- Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou si zboží při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost použijí se na ně ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se vám zavazujeme, že vás uspokojíme nad rámec zákonných práv, nebude-li zboží mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce (záruční list), který vám vydáme nejpozději při převzetí věci nebo v jiném zmíněném prohlášení (reklama, obal, návod…). Vadu krytou zárukou za jakost musíte vytknout nejpozději ve lhůtě určené délkou záruční doby.
- Lhůta dvou let uvedená v odstavci 7.3. obchodních podmínek se nepoužije u použitého zboží. U použitého zboží není vadou opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Pokud si od nás kupujete použitou věc, můžete u nás uplatnit práva z vadného plnění pouze do jednoho roku od převzetí takového zboží.
- V případě, že jste smlouvu uzavřeli jako podnikatel (ne jako spotřebitel), a dodané zboží má vady, jste povinni nám to oznámit do 3 pracovních dnů od jeho převzetí. K tomuto oznámení jste povinni připojit i fotografie dokládající vadu. Do dalších 5 pracovních dnů jste pak povinni nám zaslat zboží zpět (pokud se nedohodneme na jiném způsobu vyřešení reklamace).
Vady zboží
- Při reklamaci můžete požadovat odstranění vady, a to těmito způsoby:
- dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
- V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:
- pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
- když se vada projeví opakovaně, což znamená zpravidla třikrát a více;
- pokud je vada podstatným porušením smlouvy (podstatné porušení je takové, o kterém jsme věděli nebo měli vědět, že byste smlouvu neuzavřeli, kdybyste o něm věděli předem;
- když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
- U vady, která není významná, nemůžete odstoupit od smlouvy.
- Práva z vadného plnění uplatňujte přímo u nás jako prodávajícího. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
- Pokud jste spotřebitel, platí, že dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.
Vyřízení reklamace
- Při uplatnění reklamace, jsme vám povinni vydat písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.
- Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Pokud jste podnikatelé, vyřídíme vaši reklamaci co nejdříve, žádnou pevnou lhůtu pro to ale nemáme.
- Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.
- Pokud jste spotřebitel, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (těch nejnižších možných). O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány. Jako podnikatel toto právo nemáte.
VII. Jak je to s ochranou osobních údajů?
- S vašimi osobními údaji zacházíme v souladu s právními předpisy a chráníme je jako oko v hlavě. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet.
- Jak je to s ochranou osobních údajů naleznete ve zvláštním dokumentu ZDE.
VIII. Jaké máme navzájem další práva a povinnosti
- Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši e-mailovou adresu.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00, Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.adr.coi.cz. Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
- Evropská platforma pro řešení sporů. Evropská platforma pro řešení sporů. Při řešení sporů ze smlouvy je možné využít online platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci i doklady si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
IX. Závěrečná ujednání
- Obchodní podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i smlouva mezi námi. Veškerá ujednání mezi námi se řídí českým právem. Jedná se zejména o zákon č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (pokud jste spotřebitelem). Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak si sjednáváme, že vztah se řídí právem České republiky a spory z něho vyplývající budou rozhodovány věcně a místně příslušným soudem prodávajícího. To nemá vliv na práva, která máte jako spotřebitel vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Nejsme jako prodávající ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
- Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám jako prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez našeho souhlasu.
- Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
- Znění obchodních podmínek můžeme jako měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Pokud jsme spolu uzavřeli smlouvu uzavřenou po dobu účinnosti předchozích podmínek, tyto změny se vás týkají jen v případě nového nákupu.
- Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Potvrzení o uzavření smlouvy vám zašleme e-mailem. Samotnou smlouvu včetně těchto podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.
- V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit.
- Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Tyto podmínky platí od 24.10.2025.
Znění obchodních podmínek platných od 15. 10. 2021 do 23.10.2025.
Oznámení o odstoupení od smlouvy – formulář ke stažení